مشاوره رایگان
دریافت نرم افزار
دریافت دمو
آموزش نرم افزار
ورود
عضویت
مورد علاقه ها
0
موارد بیشتر
صفحه اصلی
محصولات
نرم افزار حسابداری سنگ و سنگبری
نرم افزار حسابداری معدن
نرم افزار حسابداری انبار سنگ بریده
نرم افزار حسابداری انبار کوپ
تصاویر نرم افزار
درباره رایان تراز
درباره ما
حضور در نمایشگاه ها
ارتباط با رایان تراز
پشتیبانی و آموزش
آموزش نرم افزار حسابداری
انواع قراردادهای پشتیبانی
سوالات متداول
دانلود ها
سامانه مودیان مالیاتی
شناسه کالا/خدمت
جدول واحدهای اندازه گیری کالا/خدمت
نرم افزار تولید کد CSR
دریافت نرم افزار
هلدینگ و گزارشات تلفیقی
هلدینگ و گزارشات تلفیقی
هلدینگ و گزارشات تلفیقی
با رایان تراز از کلیه فعالیت های حسابداری و انبار داری و واحدهای مختلف مجموعه خود به صورت جداگانه و یا تلفیقی گزارش بگیرید مقایسه کنید و مدیریت منسجم تری بر داده های مجموعه خود داشته باشید
ادغام و گروهی شدن مجموعه ها در قالب هلدینگ، یک راهبرد کلیدی برای رشد و بالندگی کسبوکار در دنیای رقابتی امروز است. شرکتهای مادر ، به دلایل مختلف از جمله کنترل و راهبری شرکتهای زیرمجموعه، نفوذ یا سودآوری، نیاز به کنترل همه منظوره ی شرکت های زیر مجموعه خود را دارند .
در این میان گزارش گیری های یکپارچه و تلفیقی از طریق شرکت مادر یک نیاز اساسی است .رایان تراز با ایجاد بستر یکسان و زبان مشترک، صورتهای مالی تلفیقی را برای شرکتهای هلدینگ فراهم کرده است .
قابلیت ویژه دفتر مرکزی برای مدیریت هر چه منسجم تر هلدینگ به کمک شما مدیران آمده است
با اضافه شدن واحد دفتر مرکزی به سیستم تان می توانید از داخل دفتر مرکزی مراودات مالی کلیه واحد ها را به دست بگیرید .به راحتی بدون وارد شدن به تک تک واحد ها می توانید از همان واحد دفتر مرکزی اسناد حسابدرای هر یک از واحدها را ثبت و بررسی کنید ، چک دریافت یا پرداخت کنید و در نهایت گزارش جامعی از کلیه واحدهای مجموعه داشته باشید .
با این امکان جدید میتوانید از واحد های مختلف مجموعه دریافت داشته باشید و از طریق دریافت یا واگذاری چک ها بین واحد ها کلیه چک ها را به دفتر مرکزی واگذار کنید تا عملیات مالی منسجمی در مجموعه داشته باشید
همچنین کلیه گزارشات در دفتر مرکزی با مشاهده انتخاب واحد ها مجهز شده است تا گزارش گیری از تک تک یا همه واحد ها را یک جا انجام دهید
اضافه شدن دفتر مرکزی در کنار آیتم همه واحدها
امکان مشاهده تمامی واحدها از دفتر مرکزی
امکان انجام مراودات مالی کلیه واحدها از طریق دفتر مرکزی
دریافت چک از واحدهای دیگر توسط دفتر مرکزی
امکان واگذاری چک های دریافت شده از یک واحد به واحدهای دیگر یا خرج آن توسط دفتر مرکزی
مشاهده و ثبت اسناد در هر واحد توسط دفتر مرکزی بدون تداخل شماره اسناد هر واحد
مشاهده کارت حساب به ازای هر واحد توسط دفتر مرکزی
امکان مشاهده ریزگردش حساب به ازای هر واحد توسط دفتر مرکزی
دسترسی به برخی آیتم های واحدها بدون تغییر کاربری مانند کارت حساب ، اسناد ، ریزگردش
امکان بازگرداندن چک های برگشت شده به همان واحدی که از آن دریافت کرده ایم.
امکان گزارش به صورت مجزا از تک تک واحدها و کلیه واحدها
مدیریت بر همه واحدها و جلوگیری از دسترسی واحدها به دریافتی های مجموعه
امکان تعیین واحدهای فروش بدون دسترسی به واحد خرید
انجام دفترنویسی به ازای هر واحد بطور مجزا بدون تداخل واحدها