مشاوره رایگان
دریافت نرم افزار
دریافت دمو
آموزش نرم افزار
ورود
عضویت
مورد علاقه ها
0
موارد بیشتر
صفحه اصلی
محصولات
نرم افزار حسابداری سنگ و سنگبری
نرم افزار حسابداری معدن
نرم افزار حسابداری انبار سنگ بریده
نرم افزار حسابداری انبار کوپ
تصاویر نرم افزار
درباره رایان تراز
درباره ما
حضور در نمایشگاه ها
ارتباط با رایان تراز
پشتیبانی و آموزش
آموزش نرم افزار حسابداری
انواع قراردادهای پشتیبانی
سوالات متداول
دانلود ها
سامانه مودیان مالیاتی
شناسه کالا/خدمت
جدول واحدهای اندازه گیری کالا/خدمت
نرم افزار تولید کد CSR
دریافت نرم افزار
انواع قراردادهای پشتیبانی
انواع قراردادهای پشتیبانی
پشتیبانی و آموزش
»
انواع قراردادهای پشتیبانی
انواع قراردادهای پشتبانی رایان تراز
سطح پشتیبانی پرسش و پاسخ در تالار مشتریان
در این سطح کلیه مشتریان می توانند در تالار به طرح مشکل خود اقدام کنند و در صورت وجود ، پاسخ خود را در بین پاسخ های دیگر مشتریان پیدا کنند و در کمترین زمان اقدام به رفع ایراد یا دریافت مشاوره کنند . در این حالت نیاز به پرداخت هزینه نمیباشد.
سطح پشتیبانی تلفنی
• صرف نظر از نوع قرار داد پشتیبانی شما می توانید برای در یافت راهنمایی تلفنی و یا مشاوره از کارشناسان ما بدون پرداخت هزینه از خدمات این مجموعه بهره مند شوید .
پشتیبانی موردی
• در این نوع قرارداد مشتری هر بار در سیستم به مشکل برخورد کرد، با ثبت درخواست در پورتال مشتریان اقدام به ارائه درخواست به کارشناسان ما میکند .
• در این نوع قرارداد پشتیبانی ها در محل مجموعه رایان تراز انجام میگیرد .
• در صورت فراهم بودن بستر ارتباط اینترنتی از سوی مشتری ارائه خدمات پشتیبانی از طریق ارتباط از راه دور انجام می شود و در صورت درخواست مشتری و یا عدم امکان رفع مشکل از راه دور ، نیرو به محل مشتری اعزام میشوند .
• نکته اینکه در این نوع قرارداد بروزرسانی های نسخه های جدید در ازای پرداخت هزینه بروزرسانی در اختیار مشتری قرار میگیرند .
• در پشتیبانی موردی هزینه پشتیبانی در هر مورد یا توجه به میزان زمان مورد نیاز برای رفع مشکل محاسبه می شود.
پشتیبانی سالیانه
• کاملترین نوع ارائه خدمات در این نوع قرارداد گنجانده شده است .مشتریانی که از این نوع قرارداد استفاده می کنند به صورت بی قید و شرط از کلیه خدمات پشتیبانی ، مشاوره های تلفنی و همچنین نسخه های جدید نرم افزار می توانند استفاده کنند .
• در این نوع قرار داد در طول مدت شارژ پشتیبانی در صورتی که مشتری نیاز به دریافت مشاوره یا دریافت خدمات داشته باشد و یا با مشکلی مواجه شود کارشناسان ما با اتصال از راه دور بر روی سیستم مشتریان اقدام به رفع مشکل میکنند و یا در صورت لزوم نیرو به محل مشتری برای رفع مشکل اعزام میشود
• در این نوع قرارداد مبلغ توافقی است .
• این نوع قرارداد شامل تخفیف هایی است که بنابر رویکردهای مجموعه به مشتریان عزیز هدیه داده خواهد شد .
خدمات پشتیبانی ویژه
• افزون بر خدماتی که در نوع قرارداد سالیانه به مشتریان ارائه می گردد برای مشتریان عزیزی که سیستم های تحت شبکه بزرگ با تعداد کلاینت بالا دارند و نیاز دارند که به صورت دوره ای کارشناسان ما در محل آنها حضور یابند این نوع قرارداد پیشنهاد میشود .در این حالت کلیه خدمات اعم از ارائه بروزرسانی ها ونسخه های جدید برنامه بدون نیاز به مراجعه مشتری به مجموعه ما ، به صورت دوره ای برای مجموعه مذکور اعمال میشود
• در این نوع قرارداد مبلغ توافقی است .