نرم‌افزار جامع حسابداری رایان تراز نسخه بازرگانی

نرم‌افزار حسابداری رایان تراز نسخه بازرگانی، برای شرکت‌های بازرگانی فعال در خرید و فروش کالاهای غیر سنگی طراحی شده است. نرم افزار بازرگانی رایان تراز با بهره مندی از کدینگ حسابداری در سطوح نامحدود و همچنین امکان تعریف انبار های بسیار در سطوح نامحدود میتواند گزارشات مالی و انبار داری بسیار کاربردی را در اختیار صاحبین مشاغل قرار دهد تا تصمیمگیریهای بهتری جهت رشد و پیشرفت کسب و کار خود بگیرند . جهت آشنایی با محیط نرم افزار و نحوه ثبت اطلاعات ، قبل از دانلود دمو میتوانید فیلم معرفی نرم افزار را مشاهده بفرمایید.

مشاهده قیمت

توضیحات

مزایای نرم‌افزار حسابداری رایان تراز:

 

حسابداری :

  • تعریف کدینگ حساب ها با سطوح نامحدود(کل ،معین،تفصیل ،تفصیل 1 ،تفصیل 2 و)
  • ثبت سند به صورت دستی و اتومایتک
  • مشاهده گردش کامل مالی یک حساب از دوره های مالی گذشته تا کنون در یک گزارش
  • انتخاب حسابهای مورد نظر و انتقال آنها به دوره مالی بعد ، ثبت و اصلاح سند افتتاحیه دوره بعد به دفعات نامحدود
  • کپی گرفتن از اسناد و ثبت آن در سند دیگر
  • مشاهده لیست اسناد روزانه جهت تحریر دفاتر قانونی
  • قابلیت ذخیره سند موقت و قابلیت تبدیل آن به سند دائم
  • انتقال کلیه تراکنشها و اطلاعات ثبت شده در یک حساب به حسابی دیگر
  • مشاهده کاربر ایجاد کننده سند و همچنین آخرین کاربر ویرایش کننده سند در لیست اسناد
  • ثبت و ویرایش انواع چک های دریافتی و پرداختی و انجام کلیه عملیات بر روی آنها از قبیل واگذاری ، برگشت و ..
  • راس گیری چک از طریق انتخاب از لیست چک های دریافتی یا پرداختی و همچنین وارد کردن دستی چک ها جهت مشاهده چک معادل آنها بر اساس قیمت چک ها و تاریخ سررسید آنها
  • قطعی کردن اسناد نهایی شده توسط مدیر مالی و مدیریت دسترسی سایر کاربران به مشاهده، ویرایش یا حذف اسناد
  • مرور پلکانی حسابها از ترازهای کل به معین و تفصیل وتفصیل 1 و …. تا کارت حساب و ورود به اسناد و امکان ویرایش سند و بازگشت به ترازها با در نظر گرفتن اسناد اصلاح شده

 

فاکتورهای ورود و خروج :

  • ایجاد و ویرایش انواع فاکتورهای کالا (خرید کالا ، مصرف کالا ، برگشت از خرید کالا ، حواله انبار ، رسید انبار ،اضافه انبار کالا ، کسری انبار کالا ، فروش کالا و ….. )
  • انتخاب یک انبار برای کل فاکتور یا انتخاب انبارهای مختلف در هر سطر از انبار
  • تسویه فاکتورها به صورت نقد، چک ، پرداخت کارت خوان، اعمال تخفیف در حساب فاکتور
  • امکان ویرایش فاکتور ها و سند های مرتبط با حساب مشتریان بدون نیاز به خارج شدن از کارت حساب.
  • تعیین کالای تکمیلی برای کالا جهت جلوگیری از ایجاد کالای یکسان با خصوصیت های متفاوت
  • امکان تعیین طرف دوم حساب در زمان صدور فاکتور
  • مشاهده سود فاکتور فروش ، هنگام صدور فاکتور
  • ویرایش فاکتورها از داخل گزارشات انبار و ادامه گزارشگیری با اطلاعات جدید

 

انبار داری :

  • مدیریت محصولات انبار در قالب تعریف گروه محصول ، محصول و انواع اطلاعات تکمیلی آن
  • ایجاد انبار در تعداد و سطوح نا محدود
  • تعیین انبار به صورت مجزا در هر سطر فاکتور (انبار بر خط)
  • کاردکس دقیق کالا به تفکیک در گزارشات مجزا
  • موجودی ریالی کالا براساس آخرین قیمت خرید ، معدل قیمت خرید(میانگین موزون) و قیمت ثبت شده.
  • گزارش موجودی منفی در انبار
  • گزارش گردش موجودی کالا به صورت مجزا
  • گزارش کامل فاکتورهای کالا

 

امکانات دیگر :

    • ايجاد نامحدود كاربر با سطوح دسترسی متفاوت و رمزهاي مختلف
    • مدیریت کاربران از جمله مدیریت رمز عبور ، دسترسی به پروژه ها ، واحدهای برنامه و کلیه بخش ها
    • امکان حذف منوهای سیستم برای کاربران
    • ایجاد کلیدهای میانبر منوهای پر کاربرد در صفحه اصلی توسط هر کاربر به صورت مجزا
    • تعیین سطح دسترسی کاربر به تمامی فاکتورها و اسناد ( هر کاربر دسترسی داشته باشد؟ بتواند صدور، ویرایش، حذف و چاپ کند؟  )
    • امکان پیگیری عملیات انجام شده توسط کاربران ( ثبت ، ویرایش ، حذف ) توسط مدیر سیستم همراه با درج تاریخ انجام

سطوح عملکرد این نسخه نرم افزار

سطح محصول

پیشرفته

سطح حسابداری

حسابداری پیشرفته

سطح گزارش‌دهی مالی

گزارش مالی پیشرفته

گزارش‌دهی مالی

گزارش روزانه, گزارش ماهانه, گزارش هفتگی

گزارش‌ سود و زیان

پیشرفته

سطح مدیریت و تحلیل فروش

گزارش فروش پیشرفته

سطح کنترل دسترسی کاربران

دسترسی پیشرفته

افزونه ها و امکانات تکمیلی

در صورت نیاز همراه  نرم افزار حسابداری نسخه بازرگانی رایان تراز میتوانید  افزونه های زیر را نیز تهیه کنید :

 

افزونه حقوق و دستمزد :

  • امکان تعریف انواع قراردادهای پرسنلی با قابلیت تنظیم ساعات کاری متناسب با نیاز هر شرکت.
  • پشتیبانی از تمامی مولفه‌های استاندارد اداره کار جهت تعریف قراردادها.
  • قابلیت ثبت و مدیریت کامل اطلاعات پرسنل، همراه با کارکرد ماهیانه افراد

 

افزونه شبکه LAN :

  • با نصب افزونه کلاینت شبکه (LAN)، کاربران جدید می‌توانند به نرم‌افزار حسابداری متصل شده و به صورت همزمان با دیگران کار کنند.
  • امکان دسترسی همزمان چندین کاربر به سیستم بدون ایجاد تداخل در عملکرد نرم‌افزار.
  • ایده‌آل برای شرکت‌ها و سازمان‌هایی که چندین سیستم در یک محیط فیزیکی مشترک (مثل یک دفتر یا کارخانه) دارند.

 

افزونه شبکه WAN :

  • با استفاده از این افزونه، کاربران می‌توانند از مکان‌های مختلف و به صورت همزمان به نرم‌افزار دسترسی داشته باشند.
  • اتصال به سیستم از طریق اینترنت برای تمامی کاربران امکان‌پذیر خواهد بود.
  • این افزونه با ایجاد یک اتصال امن و پایدار از طریق اینترنت، به شما اطمینان می‌دهد که تمامی اطلاعات مالی و حسابداری شما به‌صورت امن منتقل می‌شود.

 

افزونه مرکز هزینه :

  • امکان تعریف و مدیریت چندین پروژه سود و زیانی به‌طور هم‌زمان در سیستم.
  • پشتیبانی از ثبت اسناد مالی و حسابداری پروژه‌ها و مراکز هزینه به تفکیک.
  • امکان ثبت و مدیریت هزینه‌ها و درآمدهای پروژه‌ها و مراکز هزینه به‌صورت دقیق و جداگانه.

 

افزونه هولدینگ :

  • ثبت و مدیریت دقیق اطلاعات مالی و حسابداری برای هر واحد یا شرکت زیرمجموعه در هلدینگ به‌صورت جداگانه.
  • امکان ایجاد تفکیک کامل بین درآمد، هزینه‌ها و سایر تراکنش‌های مالی برای هر واحد.
  • امکان ترکیب و مشاهده گزارشات مالی به‌صورت تلفیقی از تمامی واحدها برای مدیریت بهتر کل هلدینگ.

 

افزونه دفتر مرکزی:

  • مدیریت تمامی تراکنش‌های مالی، از جمله اسناد حسابداری و چک‌ها، از یک واحد مرکزی بدون نیاز به ورود به هر واحد به‌طور جداگانه.
  • ثبت و بررسی اسناد حسابداری تمامی واحدها از داخل دفتر مرکزی، شامل چک‌های دریافت و پرداخت.
  • گزارش‌دهی دقیق و جامع از تمامی واحدهای زیرمجموعه با امکان مشاهده گزارشات به‌صورت تفکیک شده یا تلفیقی از کل هلدینگ.

 

افزونه شماره سریال برای سنگ اسلب :

  • اختصاص شماره سریال منحصر به فرد برای هر ورق اسلب در زمان تولید یا خرید.
  • ثبت و مدیریت فاکتورهای فروش، برگشت از فروش، تبدیل سنگ و انتقال سنگ بر اساس شماره سریال.
  • گزارش‌دهی کامل و دقیق از خرید، فروش و سایر عملیات‌های مالی مرتبط با هر شماره سریال.