مشاوره رایگان  دریافت نرم افزار  دریافت دمو  آموزش نرم افزار 

آموزش تعریف انبار



















جهت ایجاد انبار های مورد نیاز مجموعه خود از این قسمت استفاده خواهیم کرد. نرم افزار رایان تراز در ایجاد انبارها و سطوح آن هیچ محدویتی ندارد. ما میتوانیم بی نهایت انبار در سطوح نامحدود برای مجموعه خود ایجاد نماییم . بسته به اینکه مجموعه ما یک بنگاه اقتصادی باشد یا از چند بنگاه اقتصادی مجزا با مدیریت واحد تشکیل شده باشد تقسیم بندی انبار ها متفاوت خواهد بود.
به عنوان مثال چنانچه مجموعه ما شامل دو سنگبری و یک معدن باشد سطح اول انبار ها را به سنگبری ها و معدن اختصاص می دهیم و در سطوح بعدی انبارهای هر کدام را تعریف میکنیم و چنانچه یک مجموعه داشته باشیم انبارهای مورد نیاز آن مجموعه را تفکیک کرده و متناسب با نیاز مجموعه سطوح بعدی را تعیین خواهیم کرد. برای ایجاد انبارهای مجموعه در صفحه ساختار درختی انبارها کرسل را بر روی انبار ها آورده وآنرا انتخاب می کنیم و کلیدF3 را می زنیم تا کد و نام انبار را مشخص نماییم.

نرم افزار حسابداری سنگبری، نرم افزار حسابداری سنگ، نرم افزار حسابداری معدن، نرم افزار حسابداری انبار، نرم افزار حسابداری انبار سنگ، نرم افزار حسابداری انبار کوپ، نرم افزار حسابداری،حسابداری سنگ، حسابداری سنگبری، حسابداری معدن، حسابداری انبار، حسابداری انبار سنگ، حسابداری انبار کوپ،انبار،انبارداری،انبار سنگ،انبار سنگ بریده،سنگبری،معدن،انبار سنگ، سنگ بریده، کوپ،نرم افزارحسابداری سنگبری،نرم افزارحسابداری سنگ، نرم افزارحسابداری معدن، نرم افزارحسابداری انبار، نرم افزارحسابداری انبارسنگ، نرم افزارحسابداری انبار سنگ، نرم افزارحسابداری انبار کوپ، نرم افزارحسابداری انبارکوپ، نرم افزارحسابداری انبارسنگ بریده، نرم افزارحسابداری سنگ بریده،نرم افزار حسابداری انبارکوپ،نرم افزار حسابداری انبارسنگ،نرم افزار حسابداری انبارسنگ بریده


نکته خیلی مهم این است که در صورتیکه در سطح اول انبارها بیش از 9 انبار و کمتر از 90 انبار برای مجموعه نیاز داشته باشیم ، کد انبارها را از شماره 10 به بالا انتخاب می نماییم تا در گزارشات مربوط به انبار به مشکل برنخوریم. پیشنهاد ما برای انتخاب کدهای انبار ، استفاده از کدهای دو رقمی برای هر سطح می باشد، مثلا اگر مجموعه ما دارای 2 سنگبری می باشد کد 10 را به انبار سنگبری 1 و کد 20 را به انبار سنگبری 2 اختصاص می دهیم و سپس کد 1001 را به انبار کوپ سنگبری 1 و کد 1002 را به انبار سنگ بریده سنگبری 1 و کد 1003 را به انبار لوازمات سنگبری 1 اختصاص می دهیم و همچنین کد 2001 را به انبار کوپ سنگبری 2 و الی آخر...
چنانچه نسخه نرم افزار ما شامل بخش کنترل تولید سنگبری میباشد علی رغم اینکه کد و نام انبار ها را وارد می کنیم باید مشخص کنیم که این انبار جزء کدام نوع از انبارها می باشد تا بتوانیم در روند کنترل تولید ،گزارشات لازم را ارائه نماییم . نکته قابل ملاحظه این است که باید انبارهای در جریان ساخت و انبار محصول (تولید نهایی ) با دقت از یکدیگر تفکیک گردد تا مراحل محاسبه بهای تمام شده مجموعه دچار اشکال نشود.


 

54
0
 
0
لینک کوتاه: