• ورود
  • عضویت
مورد علاقه ها 0
موارد بیشتر
  • صفحه اصلی
  • درباره رایان تراز
    • رایان تراز در یک نگاه
    • افتخارات رایان تراز
    • داستان موفقیت مشتریان
    • کاتالوگ و بروشور
    • گالری تصاویر
    • اخبار و اطلاع رسانی
  • محصولات و خدمات
    • نرم افزار حسابداری سنگبری
    • نرم افزار حسابداری معدن
    • نرم افزار حسابداری انبار سنگ بریده
    • نرم افزار حسابداری انبار کوپ
    • نرم افزار حسابداری بازرگانی ( فروشگاهی)
    • فرم مشاوره
    • درخواست دمو
  • تماس با ما
    • اطلاعات تماس
    • انتقادات و پیشنهادات
  • نمایندگی ها
    • اطلاعات نمایندگی ها
      • مشهد
      • اصفهان (محمود آباد )
      • مرکزی (محلات)
    • فرم درخواست همکاری
  • پشتیبانی و آموزش
    • باشگاه مشتریان
    • عضویت در باشگاه مشتریان
    • انواع قراردادهای پشتیبانی
    • سوالات متداول
    • مقالات آموزشی
    • دانلود ها
  • دریافت نرم افزار

امکانات عمومی

امکانات عمومی

محصولات و خدمات»نرم افزار حسابداری بازرگانی ( فروشگاهی)»

امکانات عمومی

 
  • فاکتورهای ورود و خروج
  • حسابداری
  • خزانه داری
  • انبارداری
  • داشبورد
  • حقوق و دستمزد
  • سایر امکانات


1. امکان ثبت فاکتورهای مدت دار جهت تعیین زمان برای دریافت/ پرداخت در فاکتور فروش/ خرید
2. امکان ثبت فاکتور های(خرید کالا ، فروش کالا ، مصرف کالا ، پیش فاکتور کالا ، امانی ما نزد دیگران ، امانی دیگران نزد ما، خرید امانی دیگران نزد ما، فروش امانی ما نزد دیگران، حواله انبار ،رسید انبار ، خروج از انبار، برگشت از خرید ، برگشت از فروش،برگشت امانی دیران نزد ما ، برگشت امانی ما نزد دیگران، کسری ، اضافی، برگشت از خرید، برگشت از فروش )
3. امکان تعیین طرف دوم حساب در فاکتورهای کالا
4. قابلیت اضافه کردن انبار برای هر آیتم ورودی به صورت خطی و یا به طور کلی برای کل فاکتور
5. امکان ثبت تخفیف های درصدی و عددی به ازای هرکالای ورودی در فاکتور
6. قابلیت مشاهده مانده حساب مشتری در پایین فاکتور در هنگام ثبت
7. امکان مشاهده موجودی و قیمت آخرین خرید/ فروش و میانگین قیمت خرید/ فروش ،آخرین قیمت فروش/خرید به مشتری آخرین برگشتی ، تعداد در بسته آن کالا در هنگام ثبت فاکتور
8. محاسبه مالیات تجمیعی در هنگام ثبت فاکتور
9. امکان ثبت دریافتی / پرداختی فاکتور به صورت نقد، چک ، پرداخت کارت خوان، اعمال تخفیف در حساب فاکتور
10. اعلام مانده اعتبار مشتری در هنگام ثبت فاکتور
11. دسترسی به کارت حساب و جست وجوی چک و... با استفاده از کلید میانبر در هنگام ثبت فاکتور
12. نمایش پروژه ها در هرسطر در هنگام ثبت فاکتور
13. امکان ثبت هزینه در هنگام ثبت فاکتور مصرف کالا
14. امکان ثبت پیش فاکتور و تبدیل آن به فاکتور فروش
15. ایجاد فاکتورهای امانی به/ از مشتریان با قابلیت برگشت و خرید/ فروش آن ها
16. امکان گزارش گیری از کالاهای امانی
17. فاکتورهای کسری و اضافی کالا جهت انبارگردانی و تطبیق انبارهای برنامه با موجودیهای واقعی انبار
18. مشاهده موجودی کالا بر اساس انبار منتخب یا همه انبار ها در بازه زمانی دلخواه به صورت کلی یا بر اساس کالای تکمیلی و نمایش کاردکس کالابا زدن یک دکمه
19. نمایش کاردکس کالا جهت گردش کالا در یک انبار یا همه انبارها
20. ارائه فاکتورهای حواله انبار و رسید انبار
21. اعلام موجودی منفی در انبارها جهت تعدیل انبار
22. ارائه گزارشات انبار براساس موجودی اولیه ، ورودی ،خروجی و مانده کالا با نمایش حداقل/ حداکثر قیمت
23. موجودی ریالی کالا براساس آخرین قیمت خرید ، معدل قیمت خرید(میانگین موزون) و قسمت ثبت شده.
24. گزارشات جامع در مورد سفارشات کالابا قابلیت فیلتر طرف حساب، کالا، تکمیلی، انبار و تمامی آیتم های ورودی
25. ثبت نقطه سفارش کالا و امکان مشاهده کالا های زیر نقطه سفارش .
26. امكان چاپ حواله انبار بدون ثبت قيمت
27. گزارش سود ناخالص فروش
28. گزارش خلاصه خريد و فروش
29. کارت صاحب مشتری با امکان ویرایش فاکتور ها و سند های مرتبط با این حساب بدون نیاز به خارج شدن از کارت حساب.
30. گزارش گردش موجودی کالا بر اساس موجودی اولیه ، جمع وارده ، جمع صادره و مانده به تفکیک یک کالای خاص یا همه کالا ها ، یک انبار یا همه انبارها برای طرف حساب خاص یا برای همه طرف حساب ها و امکان ورود به کاردکس کالا جهت بررسی های دقیق تر در همان گزارش
31. محاسبه سود حاصل از فروش هنگام صدور فاکتور

 


1. تعریف کدینگ با طول کاراکترهای قابل تنظیم برای کل ، معین و تفضیل و .....
2. تعریف کدینگ حساب ها با سطوح نامحدود(کل ،معین،تفصیل ،تفصیل 1 ،تفصیل 2 و...)
3. تعریف کد حساب های شناور
4. ثبت سند در سیستم به دو صورت دستی و اتوماتیک
5. قابلیت بستن حساب ها و ثبت اتوماتیک سند اختتامیه و انتقال حساب ها به دوره مالی بعد
6. تعیین قابلیت ثبت هزینه های ارزش افزوده دار برای درج در اظهار نامه مالیاتی
7. مشاهده لیست اسناد روزانه جهت تحریر دفاتر قانونی
8. قابلیت دفتر نویسی به صورت کد کل در قالب لیست اسناد روزانه در گزارش دفتر روزنامه
9. قابلیت روزانه کردن اسناد در دفتر کل و معین
10. تنظیم سند اختتاحیه و امکان بستن و انتقال سال مالی به سال جدید به طور اتوماتیک
11. قابلیت تنظیم کد های حساب پیش فرض برنامه به دلخواه حسابدار
12. ارائه گزارشات مالی تلفیقی از واحدهای مجزای یک مجموعه
13. امکان ویژه دفتر مرکزی برای مدیریت متمرکز مالی بر کلیه واحدهای مجموعه به نحوی که کلیه عملیات مالی اعم از ثبت چک ها و اسناد را می توان در واحد دفتر مرکزی انجام داد
14. قابلیت درج اسناد حسابداری و اسناد خزانه داری از یک واحد متمرکز در کلیه های واحدها
15. امکان دریافت و یا واگذاری چک بین واحد های مختلف برای مدیریت منسج مراودات مالی از طریق واحد دفتر مرکزی
16. مجهز بودن گزارشات در واحد دفتر مرکزی به لیست کلیه واحدهای مجموعه برای دیدن گزارشات مالی هر واحد به صورت مجزا و یا به صورت تلفیقی
17. قابلیت دفتر نویسی به صورت کد کل در قالب لیست اسناد روزانه در گزارش دفتر روزنامه
18. قابلیت ثبت کد ارزش افزوده و عوارض خرید و فروش ، هم به صورت تفکیک شده و هم ادغام شده
19. مرور پلکانی حسابها از ترازهای کل به معین و تفصیل وتفصیل 1 و .... تا کارت حساب و ورود به اسناد و امکان ویرایش سند و بازگشت به ترازها با در نظر گرفتن اسناد اصلاح شده
20. امکان گزارش گیری از تراز سطح آخر کد حسابها
21. امکان درج کدینگ پیشرفته برای درج خودکار هزینه های بیشتر و یا درآمدهای بیشتر
22. امکان تعریف درختی پروژه ها با تنظیم چیدمان کدینگ دلخواه برای هر پروژه
23. مشاهده لیست اسناد روزانه جهت تحریر دفاتر قانونی
24. قابلیت دفتر نویسی به صورت کد کل در قالب لیست اسناد روزانه در گزارش دفتر روزنامه
25. امکان جستجوهای سریع در بخش های مربوط به جستجوی بانک ها ،رانندگان و یا بازاریاب ها برای نمایش هر طرف حساب با توجه به نقش مربوطه
26. مشاهده آن لاین میزان مانده بدهکاری هر شخص در هنگام جستجوی اشخاص با قابلیت انتخاب نمایش یا عدم نمایش آن
27. مشاهده آن لاین معرف برای هر طرف حساب در زمان جستجوی اشخاص با قابلیت انتخاب نمایش
28. امکان بازیابی اسناد حسابداری در زمانی که با قطعی برق یا قطعی شبکه مواجه می شوید
29. امکان مشاهده لیست اسناد تخریب شده در هنگام ورود به برنامه
30. قابلیت بازگردانی شماره سند حذف شده به چرخه شماره اسناد
31. امکان جستجوی ترکیبی 10گانه در فرم جستجوی حساب
32. مشاهده گردش حسابها از سالها و دوره مالیهای قبل تا کنون
33. امکان چاپ ریز گردش کد های حساب به صورت دسته بندی شده در گزارش کارت حساب
34. امکان چاپ گردش خلاصه کدهای انتخابی در گزارش کارت حساب
35. قابلیت مشاهده کد کل و معین مربوط به کد حساب انتخاب شده در هنگام جستچوی کد و همچنین هنگام مشاهده جزییات اسناد
36. مغایرت گیری در کارت حساب با قابلیت ذخیره مغایرت گیری ها تا 4 تاریخ قبلی
37. ثبت اطلاعات اشخاص با جزییات کامل مانند نوع فعالیت با مجموعه ، معرف ، شماره تماس معرف ، تلفن ، آدرس ، شمار اقتصادی ، شماره ثبت ، سقف اعتبار و ....
38. مشاهده همزمان لیست اسناد در کنار جزییات اسناد با قابلیت جستجو در لیست
39. امکان جستجوی پیشرفته در لیست اسناد بر حسب بازه های تاریخی دلخواه یا اسناد مورد نظر و ...
40. قابلیت ذخیره سند موقت و قابلیت تبدیل آن به سند دائم
41. قابلیت قطعی کردن اسناد نهایی شده توسط مدیر مالی و امکان گزارش گیری از اسناد قطعی و غیر قطعی
42. قفل کردن اسناد برای جلوگیری از ویرایش یا حذف سند به صورت سند تکی و یا گروهی از اسناد
43. قابلیت بازگردانی شماره سند جا افتاده به لیست اسناد
44. قابلیت اصلاح اسناد تخریب شده
45. امکان بازیابی اسناد حذف شده توسط پشتیبانان نرم افزار در صورت نیاز
46. انتقال اطلاعات ثبت شده در یک حساب به حسابی دیگر
47. دسترسی به مشاهده و ویرایش اسناد و حتی فاکتور ها از داخل کارت حساب
48. مرتب سازی اسناد بر اساس کلیه آیتمهای سند ( تاریخ ، مبلغ ، شماره سند و .....)
49. چاپ کلیه اسناد ثبت شده در پایان روز در قالب سند روزانه
50. قابلیت مشاهده اطلاعات یک حساب از دوره های مالی گذشته تا کنون
51. مشاهده ریز کلیه اسناد انتخابی ( روزانه ، هفتگی یا ... ) در یک چاپ تحت عنوان روکش سند
52. مشاهده کاربر ایجاد کننده سند و همچنین آخرین کاربر ویرایش کننده سند در لیست اسناد.
53. صدور و چاپ رسید چک برای هر طرف حساب به ازای چک های دریافتی و یا پرداختی و یا هر دو
54. چاپ اسناد به صورت جزء و یا در بازه های اسناد انتخابی به صورت یکجا
55. مشاهده نقدینگی در هر ماه با توجه به میزان موجودی نقد و اسناد نزد صندوق و اسناد در جریان وصول با کسر چک های پرداختی در همان تاریخ
56. کپی گرفتن از اسناد و ثبت آن در سند دیگر
57. امکان تعریف شرح های مختلف برای استفاده در شرح سند و دسترسی به ویرایش و یا افزودن شرح های جدید در همان موقع ثبت سند
58. بررسي كاركرد حساب مشتريان وتعیین میزان تعهد اشخاص با احتساب مانده حساب و چکهایی که هنوز سررسید آنها نرسیده است و بررسی چکهای برگشت شده و سقف اعتبار اشخاص
59. امکان ثبت و ویرایش انواع چک ها و انجام کلیه عملیات روی چک ها مانند وصول و برگشت و...درهمان زمان ثبت سند
60. ثبت اقساط و وصول آن به همراه تنظیم هشدار سر رسید اقساط
61. تنظیم دفاتر کل، معین و روزنامه
62. گزارش ترازنامه آزمایشی در فرمت های 2 ستونی و 4 ستونی و امکان دیدن ترازهای معین و تفضیل هر حساب کل از همان گزارش تراز کل
63. ریز گردش حساب برای مشاهده جزییات فاکتورهای مربوط به حساب
64. کاردکس اشخاص به تفکیک فاکتورهای ماژول های مختلف
65. گزارش بدهكاران و بستانكاران و جستجو و مرتب سازی بر اساس حداقل و حداكثر مانده حساب
66. امکان انتقال اطلاعات سال مالی گذشته به سال جدید به تعداد دفعات نامحدود
67. ارائه صورت های مالی از جمله ترازنامه ، صورت سود و زیان، صورت سود و زیان پویا و..
68. گزارش سود ناخالص فروش
69. خلاصه خريد و فروش




70. قابلیت مدیریت چندین سال مالی و بررسی اطلاعات حسابها از دوره های مالی گذشته تا کنون
71. مغایرت گیری در کارت حساب با قالبیت ذخیره مغایرت گیری ها تا 4 تاریخ قبلی
72. انتقال کلیه تراکنش های یک حساب به حسابی دیگر
73. مشاهده نقدینگی در هر ماه با توجه به میزان موجودی نقد و اسناد نزد صندوق و اسناد در جریان وصول با کسر چک های پرداختی در همان تاریخ
74. ثبت اتوماتیک سند در اسناد تخریب شده هنگام قطعی شبکه و امکان بازیابی آن
75. امکان پیگیری عملیات انجام شده ی کاربران توسط مدیر سیستم همراه با درج زمان عملیات با قابلیت گزارش گیری به تفکیک کاربر ، واحد ، سیستمی که عملیات در آن واقع شده و...

76. کلیه عملیات داخل سند حسابداری در صورت قطعی برق یا ارتباطات شبکه به عنوان سند تخریب شده قابل بازیابی است
77. مغایرت گیری در کارت حساب با قالبیت ذخیره مغایرت گیری ها تا 4 تاریخ قبلی
78. انتقال کلیه تراکنش های یک حساب به حسابی دیگر




 

 

1. تعریف بانک های مجموعه با جزییاتی چون شماره حساب، کد شعبه، نوع حساب و ..
2. تعریف دسته چک به تعداد نامحدود برای هر کدام از بانک های مجموعه
3. قابلیت فعال یا غیر فعال کردن دسته چک ها در هر زمان برای هر بانک
4. ثبت و ویرایش انواع چک های دریافتی و پرداختی انجام کلیه عملیات بر روی آنها از قبیل واگذاری ، برگشت و ..
5. انجام کلیه عملیات اعم از ثبت و ویرایش چک های در جریان وصول و همچین وصول و عودت چک های درجریان وصول
6. امکان ثبت تعداد نامحدود چک در یک سند از طریق سند حسابداری
7. امکان دریافت و یا واگذاری چک بین واحد های مختلف برای مدیریت منسجم مراودات مالی از طریق واحد دفتر مرکزی
8. گزارش از چک های دریافتی نزد صندوق با قابلیت تعین بازه تاریخی صدور چک و نیز بازه تاریخی سررسید چک و نیز براساس کدی که چک ها در آن حساب سند خورده اند
9. گزارش از انواع چک های دریافتی اعم از چک های وصول شده ، برگشتی ، عودت شده و... به صورت مجزا و همچنین به صورت یکجا با قابلیت تعیین بازه های تاریخی صدور و سررسید چک و کد حساب شخصی که چک دریافت شده یا به وی واگذار شده ، کد بانک و...
10. گزارش از انواع چک های پرداختی مانند پاس شده ، عودت شده و... به صورت مجزا یا یکجا با قابیلت جستجوی پیشرفته روی تک تک آیتم های چک
11. امکان تعیین سقف پرداخت چک در روزهای خاصی از ماه
12. جستجوی چک و مشاهده چرخه عملیات چک به صورت کامل شامل شماره سند و شماره حساب و.... به صورت پیوسته ومستقل ازسال مالی با قابلیت جستجو چک مورد نظردرسالهای مالی مختلف
13. امکان فراخوانی پنجره جستجوی چک از هر جای برنامه و مشاهده اطلاعات مربوطه
14. ثبت و گزارش گیری از چک های انتظامی و دسترسی داشتن به آنها از طریق فرم سند حسابداری
15. كنترل چك هاي پرداختي (بر حسب روزهاي صدور در ماه و سقف مبلغ صدور چك در هر روز )
16. راس گیری چک از طریق انتخاب از لیست چک های دریافتی یا پرداختی و همچنین وارد کردن دستی چک ها جهت مشاهده چک معادل آنها بر اساس قیمت چک ها و تاریخ سررسید آنها
17. طراحی جهت چاپ چک برای هر کدام از دسته چک های تعریف شده در سیستم با قابلیت تنظیم و طراحی تک تک مولفه های روی چک
18. مشاهده نقدینگی در یک نگاه برای تشخیص میزان چک های دریافتی و وجوه نقد موجود در صندوق با کسر چک های پرداختی در هر تاریخ
19. امکان سفارشی کردن کد حساب در هنگام ثبت چک برای هر کاربر مجزا
20. قابلیت کار کردن با چند دسته چک فعال به طور همزمان
21. امکان تعیین تعداد روز مشاهده چک های نزدیک سررسید پرداخت
22. قابلیت ارسال اتوماتیک پیام کوتاه برای طرف حساب ها جهت یادآوری چک های نزدیک سررسید
23. امکان مشاهده چک های دریافتی یا پرداختی به یک شخص در کارت حساب
24. امکان ثبت چک های واگذار شده در سند افتتاحیه
25. قابلیت برگشت چک های واگذار شده ثبت شده در افتتاحیه
 

1. مدیریت محصولات انبار در قالب تعریف گروه محصول ، محصول و انواع اطلاعات تکمیلی آن
2. تعریف انبار به صورت درختی و با تعداد سطوح نامحدود
3. امکان ایجاد انبارها با تعیین نوع انبار براساس مواد اولیه، در جریان ساخت، محصول، ضایعات و مواد مصرفی
4. امکان ایجاد انواع فاکتورهای مرتبط با انبار با قابلیت اضافه کردن نوع فاکتور جدید به لیست انواع فاکتورها
5. فعال کردن تعداد در بسته کالا برای ثبت کالاهایی که به دو صورت بسته ای و تعدادی شمارش میشوند
6. ثبت چند قیمت برای خرید و فروش یک کالا
7. مغایرت گیری قیمت های کالا در فاکتورهای مختلف
8. فاکتور کسری و اضافی انبار جهت تعدیل موجودی انبار
9. درج فاکتور کسری اضافی خودکار جهت تعدیل انبار کوپ
10. امکان فعال یا غیرفعال کردن درج اتوماتیک کسری و اضافی خودکار به ازای کوپ ها با وزن های بدون ممیز
11. ثبت فاکتور مصرف با قابلیت انتخاب هزینه محقق شده جهت ثبت سند حسابداری مربوطه
12. ثبت نقطه سفارش و امکان مشاهده موجودی زیر نقطه سفارش .
13. چاپ حواله بدون قیمت
14. امکان ثبت و چاپ بارکد برای هر کالا و گزارش گیری از روی بارکدهای ثبت شده
15. قابلیت درج سریال های کالا در سیستم موقع ثبت فاکتور و سپس گزارش گیری از روی سریال کالا
16. ثبت سفارش کالا و گزارش گیری کامل از سفارشات ثبت شده مربوط به یک طرف حساب یا کلیه طرف حساب ها
17. ثبت موجودي امانتي ما نزد ديگران و موجودي امانتي ديگران نزد ما و گزارش گیری از آن
18. تعیین موجودی انبار از یک سریال خاص از یک کالا
19. گردش موجودی انبار به صورت تعدادی و ریالی
20. کنترل موجودی منفی انبار به صورت تنظیماتی از هر زمان که نیاز به کنترل موجودی انبار باشد
21. گزارش موجودی منفی انبار
22. موجودی ریالی انبار براساس آخرین قیمت خرید ، مدل قیمت خرید(میانگین موزون) و قیمت ثبت شده
23. کاردکس کالا به تفکیک انبار
24. گزارش کلی فروش گروه کالا به تفکیک طرف حساب های مختلف یا کلیه طرف حسابها
25. تعیین انبار به صورت کلی در بالای فاکتور و نیز به صورت مجزا در هر سطر فاکتور (انبار بر خط)
26. امکان ثبت میزان کرایه حمل سنگ در فاکتور خرید و محاسبه میزان کرایه مربوط به هر متر سنگ خریداری شده و اعلام موجودی انبار با احتساب قیمت سنگ و کرایه مربوطه
27. گزارشات کرایه حمل سنگ بر اساس راننده در هر بازه زمانی و از فاکتور تا فاکتور مورد نظر یا همه فاکتورها
28. گزارش انبار کوپ کالا سنگ براساس تفکیک موجودی اول دوره، صادره و مانده با احتساب حداقل ،حداکثر و میانگین قیمت خرید
29. نمایش موجودی منفی و زیر نقطه سفارش جهت انبارداری منسجم و منظم
30. گزارش گردش کلی محصولات موجود در سیستم و تفکیک موجودی براساس موجودی اول دوره ،صادره و مانده
31. امکان گزارش گیری روند خرید فروش تولید و..براساس نمودار و قابلیت تبدیل به جدول


     
1. امکان تعریف انواع قراردادها
2. قابلیت تعیین میزان ساعت کاری در قرارداد برای استفاده در کلیه بنگاه های اقتصادی با هر نوع پرسنل
3. گنجانده شدن کلیه مولفه های استاندارد اداره کار برای تعریف قرارداد
4. امکان ثبت مشخصات کامل پرسنل و کارکرد ماهیانه افراد
5. تنظیمات مالیات حقوق و تنظیم فیش حقوقی برای تعیین محاسبه مالیات حقوق و عیدی
6. ثبت وام و مساعده برای هر پرسنل به صورت ماهیانه
7. امکان ثبت پاداش برای هر پرسنل در هر ماه
8. امکان اضافه کردن مولفه های دلخواه و متغیر در فیش حقوقی در هر ماه برای هر پرسنل به صورت مجزا
9. امکان پرداخت عیدی بر روی فیش حقوقی به صورت ماهیانه و یا به صورت یکجا در فیش حقوقی آخرین ماه سال
10. ثبت اتوماتیک سند حسابداری حقوق ودستمزد برای هر ماه به تفکیک هر پرسنل

11. ثبت بیمه در سند حقوق و دستمزد به صورت آرتیکل مجزا به منظور مشاهده گزارشات هزینه بیمه پرسنل
12. مشاهده لیست بیمه شوندگان در هر ماه
13. امکان ذخیره لیست بیمه به فرمت مورد اداره بیمه جهت ارسال لیست بیمه به تامین اجتماعی
14. مشاهده لیست پرسنل برای اداره دارایی
15. ثبت و چاپ فیش حقوقی و ...
16. امکان ثبت سند حقوق و دستمزد برای اداره بیمه تامین اجتماعی به صورت آرتیکل حسابداری جداگانه
17. امکان ثبت پاداش برای هر پرسنل در هر ماه
18. قابلیت ثبت وام و مساعده برای هر پرسنل
19. گزارش میزان مساعده و وام پرداختی به هر پرسنل
20. امکان تعریف ساعات کاری روزانه پرسنل در هر قرار داد به صورت جداگانه
21. امکان اضافه کردن مولفه های دلخواه به هر پرسنل به طور جداگانه موقع ثبت فیش حقوقی
22. اضافه کردن اضافات یا کسورات به هر نوع قرار داد با قابلیت مقدار دهی موقع ثبت فیش حقوقی
23. امکان ذخیره لیست بیمه به فرمت مورد اداره بیمه جهت ارسال لیست بیمه به تامین اجتماعی

     
1. مشاهده روند کلی مقایسه ای فروش در یک نگاه با ویویی زیبا و قابل فهم
2. نمودارهای مقایسه ای شامل میزان فروش بر اساس ماه های سال ، میزان فروش بر اساس گروه محصولات و محصولات و میزان فروش بر اساس مشتریان در داشبورد مدیریتی رایان تراز
3. گزارش کارکرد حساب مشتریان بر روی نمودار با قابلیت تبدیل و مشاهده کارت حساب هر شخص از طریق همین گزارش
4. مشاهده میزان فروش بر اساس گروه محصول و مشاهده پلکانی محصولات مرتبط با هرگروه محصول و در انتهایی ترین مرحله مشاهده کاردکس محصول
5. مشاهده روند کلی مقایسه ای خرید شامل میزان خرید بر اساس ماه های سال ، میزان خرید بر اساس گروه محصولات و محصولات و میزان خرید بر اساس مشتریان
6. مشاهده میزان خرید بر اساس گروه محصول و مشاهده پلکانی محصولات مرتبط با هرگروه محصول و در انتهایی ترین مرحله مشاهده کاردکس محصول
7. مقایسه تولید سنگ بر اساس سال های مختلف با قابلیت ورود برای مشاهده ماه های تولید و تاریخ های تولید
8. مقایسه تولید و فروش در زمان های دلخواه و بر حسب گروه سنگ یا کالای تولید شده
9. گزارش بدهکاران از بیشترین تا کمترین
10. گزارش مطالبات از بیشترین تا کمترین
11. مقایسه چک های دریافتنی و پرداختنی در یک نگاه
12. نمودار مقایسه ای تولید سنگ بر اساس نوع محصول و در سال های مختلف در یک نگاه
13. قابلیت مشاهده کلیه نمودارها به صورت جدول و با جزییات بیشتر


    1. ايجاد نسخه پشتيبان موقع خروج از برنامه در دو مسیر جداگانه برای حفظ امنیت اطلاعات
    2. حذف اطلاعات به طور کامل یا حذف به صورت بخش های انتخابی
    3. امکان بازگردانی اطلاعات توسط کاربر
    4. انتقال اتوماتیک مانده حساب ها و موجودی ها به دوره جديد
    5. امکان تغيیر دوره مالي توسط کاربر و تغییر در اطلاعات دوره های قبلی و امکان انتقال دوباره آن به دوره مالی جاری به تعداد نامحدود
    6. امکان حذف دوره مالي جاري
    7. امكان جستجوي پيشرفته بر حسب خود عبارت يا عبارات مشابه در هر ستون دلخواه در کلیه گزارشات
    8. ارسال اطلاعات به نرم افزار office با امكان كامل جهت تغييرات
    9. امكان مرتب كردن هر گزارش متناسب با ستون هاي مورد نظر به صورت صعودي يا نزولي
    10. امكان ايجاد دوره هاي مالي متفاوت در يك سال مالي
    11. كنترل دلخواه فاكتورها هنگام ثبت فاكتور (سقف اعتبار مشتريان چك شود ، طرف دوم حساب پرسيده شود ، بابت اقلام تكراري فاكتور اخطار داده شود ، چاپ فاكتور پرسيده شود ، عنوان شركت يا آرم شركت در چاپ فاكتور وجود داشته باشد ، مبلغ فاكتور رند شود)
    12. امكان ايجاد نامحدود كاربر با سطوح دسترسی متفاوت و رمزهاي مختلف
    13. امکان پیگیری عملیات انجام شده توسط کاربران ( ثبت ، ویرایش ، حذف ) توسط مدیر سیستم همراه با درج زمان عملیات با قابلیت گزارش گیری به تفکیک کاربر ، واحد ، سیستمی که عملیات در آن واقع شده و...
    14. بازگردانی تنظیمات اولیه نرم افزار
    15. قابلیت ارسال تکی یا دسته جمعی پیام کوتاه به طرف حساب ها یا بازه ای از شماره های دلخواه
    16. قابلیت ارسال پیام کوتاه به صورت اتوماتیک برای یادآوری چک های نزدیک تاریخ پاس برای اسناد پرداختنی و دریافتنی به هر دو طرف حساب
    17. مدیریت کاربران از جمله مدیریت رمز عبور ، دسترسی به پروزه ها ، واحدهای برنامه و کلیه بخش ها
    18. امکان حذف منوهای سیستم برای کاربران
    19. تعیین سطح دسترسی کاربر در هر بخش از نرم افزار به صورت جامع و به تک تک آیتم ها به شرح زیر :
    20. تعیین سطح دسترسی کاربر به تمامی فاکتورها(هر کاربر به کدام فاکتور دسترسی داشته باشد،بتواند صدور، ویرایش، حذف و چاپ کند)
    21. تعیین سطح دسترسی کاربر به پروژه، انبار، واحدها
    22. تعیین سطح دسترسی کاربر به مشاهده اسناد قطعی شده
    23. تعیین سطح دسترسی کاربر به اسناد حسابداری، دفاتر و ترازها، حذف سند، ویرایش سند
    24. تعیین سطح دسترسی کاربر به اسناد دیگران ، به تک تک گزارشات مالی
    25. تعیین سطح دسترسی کاربر به حساب های سیستم
    26. تعیین سطح دسترسی کاربر به مانده حساب افراد (در صورتیکه به حساب آنها دسترسی داشته باشد)
    27. تعیین سطح دسترسی کاربر به فروش خارج از محدوده ی تعیین شده
    28. تعیین سطح دسترسی کاربر به پشتیبانی و بازیابی اطلاعات
    29. تعیین سطح دسترسی کاربر به حذف اطلاعات و حذف دوره
    30. تعیین سطح دسترسی کاربر به گزارش ها (چک.....

    31. استفاده از ماشین حساب در حین اجرای برنامه
    32. امکان بستن حساب ها و انتقال به دوره مالی بعد به طور اتوماتیک با ایجاد سند اختتامیه در دوره فعلی و سند افتتاحیه در دوره بعدی
    33. محافظ صفحه نمایش برای قفل برنامه زمان استراحت کاربر
    34. امکان تغییر کاربری بدون بستن برنامه و وارد شدن به دیتابیس های مختلف
    35. دفترچه یادداشت جهت یاداوری یادداشت های روزانه
    36. دفتر تلفن جهت ثبت شماره های مشتریان
    37. راهنمای برنامه در هر صفحه با کلید F1
    38. ایجاد کلیدهای میانبر برای کاربرانی که با منوی خاصی زیاد کار می کنند
    39. کلیدهای کنترلی جهت دسترسی سریع به مواردی مانند جست وجوی چک و کارت حساب در هر صفحه



       نرم افزار سنگبری

       نرم افزار معدن

       نرم افزار انبار سنگ بریده

        نرم افزار انبار کوپ

        نرم افزار بازرگانی

      آدرس: خیابان امام خمینی، جنب شعبه 2 تامین اجتماعی،
    مجتمع الماس، طبقه 6، واحد 612


      تلفن : 33800027-031
            همراه: 73 46 308 0913

      ایمیل :RayanTaraz@gmail.com   


    کانال تلگرام رایان تراز


    صفحه اینستاگرام رایان تراز


    صفحه لینکدین رایان تراز


    کلیه حقوق این سایت برای گروه توسعه نرم افزاری عرش رایان محفوظ می باشد.